PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : wer is dafür, dass da potschnflicker erfährt, wie man eine umfrage erstellt

mikeva
22-11-2002, 21:18
hehehehehehehe :D

Potschnflicker
22-11-2002, 21:26
Hot jo net laung dauert. :D

I sich genau, dassd des guat kaunst, so a Umfrog erstöhn.

tommy d. p.
22-11-2002, 21:26
mia hölfn dem oidn potschnflicka, is jo a ehrensoch!

:D

Potschnflicker
22-11-2002, 21:31
Wird eh Zeit, das i amoi auf da Schaufl steh! :D

mikeva
22-11-2002, 21:33
net drauf, daneben, oba des mit de bier haltet :p

Potschnflicker
22-11-2002, 21:35
Wahre Freunde! :D :D :D

aflicht
22-11-2002, 22:51
@podschnflicka:
sixd, wia di olle bedauan? jezz waasd, dass schodnfraid de ealichsde oat von mitlaid is!

Potschnflicker
22-11-2002, 23:28
Sichst, des gfoit ma:

No Ana, der schodnfreidig is. :D :D

Wuascht, gebts mas. I brauch des.

Ob und zua hoit. :p

bube
23-11-2002, 08:37
So hobs holt a bisserl a Verständnis fürn alten Patschenflicker.
Mit de kelbrigen Händ vom Potschnflicker-Kleber bleibt der arme Bursche jo bei de Tasten kleben. Und des ganze CO2 des aus de Patronen austritt weil ers net richtig auffeschraubt macht seiner Intellenz holt ah schwer zu schaffen. Wiea soll ma do noch a Kombuta-Dokumentation lesen oder gor verstehn? Ausserdem hot er holt so oft a bisserl a Kettenfettn auf die Händ, dass des Umblatteln von de Hilfetexte am Bildschirm nicht und nicht gelingen will - er kriegt des Blattl anfoch nicht zum fassen.

Also bitte helfts dem armen Burschen.

LG
Bube

SirDogder
23-11-2002, 10:22
Endlich einmal was, was wir besser können als er!!

HIHI!

ein reparaturmäßig völlig unterbelichteter:

SirDogder

:D

NoWin
23-11-2002, 14:27
Seine Feinde kann man sich aussuchen, seine "Freunde" nicht :D :D

mikeva
23-11-2002, 19:15
@nowin
des is allerdings richtig
meine hom mi heit am schöckl hergricht......... :rolleyes:

Potschnflicker
23-11-2002, 19:29
@Bube!!

Oiso, ölige Händ, von mir aus. Klebrige Finger sicha net!

Oba ans tuat weh:

Den Inhoit von Co2- Patronen in die Atmosphäre schiassn. So wos moch i nämlich net. :p I tua liaba pumpn, des is sichara. Oba wenns schnöh gehn muass, daunn beherrsch i a Co2-Patron a.

bube
23-11-2002, 19:52
HeHeHe,
ich hob gwusst auf die CO2 Gschichte springt der arme Potschniflicka an. Sowas darf man ja auch einem wie ihm nicht unterstellen! :)

punkti
23-11-2002, 20:05
hey hey!! vergraults ma nit ihn potschnflicker!! wei rigndwenn muass ma jo amoi frogn ob wer wehn höfn kau, wenns scho wida was beim radl hot!!und do is hoit meistns da potschnflicka der erste der an haßn tipp hod!!! ;)
klingt gomisch i owa so!!

und außerdem sama jo fast naumensverwaunt,..... mitm nick zuminderst :D

oiso werdma erm genauso höfn wia er uns! und wenn hoit de co² patron ausfoart is a ka mirakel!!!

mfg botschn

Potschnflicker
23-11-2002, 20:25
Mei, liab, wiasd mi vateidigst! :D

Oba loss nua, des muass a amoi sei! :D

I wass ollerdings net, warums mia mit da Co2-Patron aufziagn woin. Mia is do no nie a Malheur passiat. Aundas dem RaceDriver beim Punsch am Christkindlmoakt. Oba nua wäuh des mei Bua is? Wos hot des mit mia ztuan?. Is eh wuascht, is jo Fosching. :D :D

mikeva
23-11-2002, 21:48
mia hots amol a patron samt pumperl in da hand beim eineschraufn zrissn...............der stahlspind hot heit no de wah........auf da aundan seitn is bei der werkstatttür aussegflogn.........no amol a sau ghabt.
niemehr kauf i a plastikklumpat...... :o

Potschnflicker
23-11-2002, 23:14
@Mikeva

Woan des vielleicht so komische Patronen mit an Hebel und an Sicherungsring, leicht kugelförmig? :D :D

I woa jo a vua launga Zeit in Deina Firma tätig, domois hots a so runde Dinger gebn. Oba an Rafn homma damit net aufpumpt. :D :D

theBikeMike
23-11-2002, 23:18
Was is'n passiert, was hat er g'macht, hilfe ich weiß nix :eek: :D ;)

Wurscht um was es geht, mach da nix drauß;)

Den Hände-raSSier Thread vom Marco haben auch schon alle vergessen.

Ups, doch nicht:D :p

Das (was immer es ist) wird für immer in den Bikeboard-Chroniken verankert bleiben ;)

Potschnflicker
23-11-2002, 23:20
@TBM

Der Anfang geschah im Thread "Nightride???"

theBikeMike
23-11-2002, 23:25
Mach da nix draus, ich hab' nach ca. 700 Beiträgen das zitieren auch ned überrissen, auch nach etlichen Erklärungen nicht.

Kurz vor der 900er Marke ist mir dann dieser kleine Button aufgefallen, voila:D;)

Potschnflicker
23-11-2002, 23:30
@TBM

I hob an riesigen taktischen Vuatäu!

I kaunn jo meine Buam frogn, waunn i mi mitn Kompjutah net auskennan soit. Oba des is jo eh ka so grosses Problem meah fia mi. :p

Vagiss net:

I bin in mein Broterwerb von Kompjutahs nua so umzinglt! ;)