Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : heut war i posen...........
heut bin arbeiten gfahrn mit meim gelben fully mit blauer gabel.
anghabt hab i a blau gelbe festina-hosn mit an gaggalgelben three-sixty leiberl und dazu a gelbe schutzbrille. überholt hob i a alle.......:D:D :D :D
da hättest du dich fotographieren sollen,und ab ins bikebord,für die neue frühjahrescollection.
Hmmmm.....
Das würd' i' net "posen" nennen, sondern viel eher "aus der Not eine Tugend machen"!
I' tu' das nämlich auch: Weil i' unter Tags net zum Radln komm', mach' i' wenigstens die morgendliche Hin- und abendliche Rückfahrt net per Öffis sondern per Radl. Zwar hab' i' dafür net mei Renn-MTB zur Verfügung, aber wenn, dann tät' i's a net als posen bezeichnen, weil ganz a andere Absicht dahintersteckt.
joo, i gfrei mi scho. i geh jetzt aa glei!
mit neichn radl, nur wird woahrscheinli kana untawegs sein der "booaaaah, geeil!" schreit wanna mi sicht...
so a sch...s, fia wos i ma des radl kauft hob, mecht i wissn!
ghost rider
08-03-2002, 14:23
@ soulman!
Wennst ka Büdl mochst von dein Gerät und im Bikeboard veröffentlichst?
net amal Fankoartn host zum hergebn!
Wir soi di do wer erkennen tun?
So wirds mit de Groupies a nix werdn!
na wos soi i 'n mochn wanns die manitou ned liefern, de plutzer!
a büdl vo an radl, des ned 100pro meins is kaunn i schlecht herzagn!
i wer ma jetz a trikot wo soulman om steht mochn lossn!
des wär witzig.
lass ma uns alle a trikot mitm nick machen und dann treff ma uns zu an ausritt...............meins war gaggerlgelb, wo blitzblau mikeva hardcore team omstangat. und auf da hosen a paar flames, de sie beim a........ treffen. und am helm a plastikgweih, damit de jaga an grund zan schiassn ham.................hehehehe
Gatschbiker
08-03-2002, 22:10
Do hobs i leichta! I hau ma an Gatsch ins Gsicht, fertig!
mg
paul
PS: Um Missverständnisse und Verwechslungen zu vermeiden möchte ich darauf hinweisen, dass das Foto in der Linken Spalte beim Nic ein Symbolfoto ist!:)
danke für den hinweis, wer ma a pseudonymfoto suchen.
a mikeva, der dem garry fisher oä. ähnlich sieht.
oder in crocodile dundee, mit messer, aber ohne lederhut, sondern mit bikehelm. hehehe